Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Kameneva T$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Kameneva T. N. 
Virtual environment to learn english language at distance = Віртуальне середовище для дистанційного навчання англійській мові / T. N. Kameneva // Управляющие системы и машины. - 2001. - № 2. - С. 84-89. - Библиогр.: 3 назв. - англ.

Запропоновано концепцію і структуру віртуального дидактичного середовища, призначеного для навчання та підтримки рівня комунікативної компетенції з англійської мови. Мультимедійні технології, які підтримують це середовище, дають можливість реалізувати навчання шляхом створення максимально наближеної до реальної розмовної ситуації та організації різноманітних способів комунікативної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Kameneva T. 
Didactics of digital century: issues and trends of e-learning development = Дидактика цифрового століття: питання та тенденції розвитку електронного навчання / T. Kameneva // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 4. - С. 13-20. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Розглянуто проблеми розробки теоретичної основи електронного навчання - електронної дидактики (e-Didactics), яка відповідає сучасним концептуальним уявленням про роль цифрових технологій в освітньому процесі. Проаналізовано сучасні тенденції та виклики у розвитку освітніх технологій у світі, фактори які пришвидшують і протидіють їхньому впровадженню, а також їх вплив на практику у галузі вищої освіти. Завдання дослідження: розглянути як застосування технологій змінює освітній процес у секторі вищої освіти, що призводить до появи нової педагогіки; огляд останніх тенденції у розвитку освітніх технологій, які матимуть найбільш відчутний вплив на майбутні освітні процеси у вищій школі. Процес науково-педагогічних досліджень здійснювався з використанням методів дослідження. Проведено аналіз наукової та навчальної літератури з проблеми науково-дослідних робіт; порівняльний аналіз наукових даних, узагальнення та систематизація концепцій педагогічних підходів і практичного досвіду впровадження цифрових технологій у навчальний процес, моделювання дидактичної системи електронного навчання. Результати дослідження: наведено ключові відмінності електронної дидактики від традиційної; узагальнено навчальні стратегії, методи навчання та цифрові інструменти як напрямок подальшого розвитку е-дидактики; обговорено найбільш перспективні педагогічні підходи та тенденції, що сприяють впровадженню цифрової педагогіки у сектор вищої освіти. Результати дослідження повинні допомогти викладачам, методистам і викладачам у системі професійного розвитку вищої освіти, а також усім бажаючим освоїти нові дидактичні підходи. Встановлено, що по-перше, посилене використання технологій змінює спосіб учіння та викладання, що призводить до появи нової педагогіки. Розвиток електронної дидактики пропонує нові можливості для подальшого розуміння навчання та викладання в епоху цифрових технологій і створення ефективного цифрового середовища. По-друге, електронна дидактика, яка базується на концепціях сучасних педагогічних теорій, що передбачають навчання в процесі спілкування та зв'язку в розподіленій мережі, та володіє інноваційними властивостями новітніх цифрових технологій, є основою актуалізації сучасної теорії навчання. По-третє, узгодження педагогіки з відповідними технологіями є основною причиною розриву між потенційними та реальними можливостями використання цифрових технологій у вищій освіті. Розгляд різних аспектів навчального онлайн середовища та аналіз компонентів дидактичної системи електронного навчання відкриває викладачам нові можливості не лише для підтримки та допомоги, але й для надання нових форм оцінювання студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.263

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського